Hoe wil jij wonen?- Eigen Fabrikaat
scroll
NL
EN

Obvion

Hoe wil jij wonen?

Obvion wil geen hypotheken slijten, maar iedereen zo prettig mogelijk laten wonen. En woonwensen verschillen nogal. De eigenheid van Obvion zit 'm in het meedenken met de klant en hun soms lastige woondilemma's.

Image next to text

Vaak is er meer mogelijk dan je denkt

Met dat in het achterhoofd werd 'Vaak is er meer mogelijk dan je denkt' een belangrijke scharnierende zin in de campagne. Daardoor werd Obvion in de ogen van de doelgroep net even anders dan de andere hypotheekverleners.
Image next to text
Illustrative Icon

Een campagne die marktaandeel én prijzen wint

De pay-off 'Hoe wil jij wonen?' diende als uitnodiging om een gesprek aan te gaan met een onafhankelijke hypotheekadviseur of met Obvion. Vanaf de start van de campagne zagen we het marktaandeel groeien. En ook leuk: de campagne leverde een SAN Accent op.

TV-commercials

Video Block Thumbnail
Video Block Thumbnail

Online middelen

Slider image
Slider image
Slider image

Radio

TV-commercials 'overtuigingen'

Video Block Thumbnail

Nieuwsgierig geworden?

Meer werk