Eigen Fabrikaat

Toggle Menu

Today's look is Amsterdam

Modeketen C&A opent haar eerste flagship store in Nederland, aan het Damrak in Amsterdam. Voor deze bijzondere gelegenheid introduceren we ‘today’s look is Amsterdam’: een campagne geïnspireerd op Amsterdam, waarmee we een verbinding leggen tussen de collectie van C&A en de hoofdstad.

CA_intro

DOELSTELLING

  1. Zorg voor een massale opkomst bij de officiële opening.
  2. Stimuleer sales tijdens en een maand na de opening.
  3. Lever een positieve bijdrage aan het merkimago van C&A.

 

DOELGROEP

Inwoners van groot Amsterdam (nieuwe en bestaande klanten).

Passanten tijdens de opening (toeristen en dagjesmensen).

IMG_0760

CONCEPT

Bekende mode-influentials zoals Jetteke van Lexmond en Bastiaan van Schaik stellen hun favoriete outfits samen uit de collectie van C&A, geïnspireerd op bekende Amsterdamse locaties. Van een dagje Vondelpark tot een avondje Concertgebouw. De beelden en verhalen zien we terug in verschillende media, van outdoor tot online; een geïntegreerde storytelling campagne, waarin C&A’s nieuwste collectie én de stad centraal staan. De (pre-)opening is in samenwerking met Linden & Barbosa en Event Department georganiseerd.

 

visual

ABRI

visual

ABRI DIGITAAL

visual

Huis-aan-huis en outsert Metro

visual

FACEBOOK Caroussel

visual

RESULTATEN

De campagne heeft een verrassend en zeer positief beeld gegeven van de nieuwe collectie van C&A. Op het tijdstip van de opening stonden ruim 800 klanten voor de deur om de flagship store te bewonderen en campagne outfits aan te schaffen. C&A kreeg daarnaast ruime aandacht in diverse (vak)media en ontving talloze positieve reacties op social media.

Overzicht