Takeaway.com (in Nederland actief als Thuisbezorgd.nl) had behoefte aan een flexibel campagnegrid voor haar belangrijkste markten in Europa. Vanuit het centrale thema ‘Time for Takeaway.com’ ontwikkelden we een geïntegreerde campagne in zes verschillende talen.
M/V 20-50 jaar in de Europese focuslanden. Waarbij we naast de bestaande heavy users (mannen tussen 20-30) juist ook de meer casual gebruikers willen activeren.
Met Time for Takeaway.com (Tijd voor Thuisbezorgd.nl) wordt de meer functionele keuze voor gemak naadloos gekoppeld aan universele momenten dat je zelf even niet wil of kan koken. Deze ‘Tijd voor Thuisbezorgd’ momenten werden op basis van uitgebreid GfK onderzoek bepaald en gekoppeld aan vier verschillende kerndoelgroepen.
Vanuit deze strategie ontwikkelden we een echte 360-graden campagne. Naast TV commercials inclusief soundlogo en campaign device tevens een nieuwe beeldtaal op basis van food-fotografie waar je instant honger van krijgt. Deze beelden werden gebruikt in TV-billboards, prerolls, outdoor-uitingen en online display. Op social media activeerden we de miljoenen Europese fans door hen uit te nodigen om hun eigen #tijdvoorthuisbezorgd te delen, waarmee we de campagne optimaal z’n werk liet doen in alle kanalen.
De campagne is net gestart, zijn de reacties van klanten ronduit positief en werd de campagne groot opgepakt door de nationale (vak)pers. Het nieuwe thema zorgt voor verbinding van alle communicatie-inspanningen, in zowel bought – owned als earned media.
nijntje is verhuisd
Today's look is Amsterdam
Check Check AutoTrack
Ondernemen op úw manier
Time for… Takeaway.com
Werelddeal Weken & Live High Five
Ik ben goede buur
De Instatrip
Hoe wil jij wonen?
Zeker met je creditcard
Meer dan mooi
Speciaal voor Ziggo klanten