Eigen Fabrikaat

Toggle Menu

nijntje is verhuisd naar C&A

Vanaf 17 november 2016 heeft de kledinglijn van de iconische en oer-Hollandse nijntje een nieuw onderkomen. De kleding van nijntje is exclusief verkrijgbaar bij C&A. Eigen Fabrikaat ontwikkelde de introductiecampagne, bestaande uit een tv-commercial, online video, prerolls en instore promotie.

ca_logo_03_black

DOELSTELLING

Nijntje bestaat al meer dan 60 jaar, maar is nog steeds springlevend. De kledingcollectie was verkrijgbaar bij V&D maar deze lijn krijgt bij C&A een nieuw onderkomen, dit wordt haar nieuwe thuis. Het was ons doel om dit op een verrassende manier te onthullen aan alle Nederlandse Nijntje-fans.

DOELGROEP

Alle ouders en grootouders van baby’s en toddlers.

CONCEPT

Nijntje kan niet wachten om te verhuizen naar het nieuwe onderkomen, maar waar verhuist ze eigenlijk heen?
Samen met een stel stoere verhuizers verhuist ze haar collectie, naar haar nieuwe thuis: C&A.

Naast een tv-commercial, online films en instore promotie bestaat de introductiecampagne uit interne communicatiemiddelen en aankleding voor het persevent, dat C&A verzorgt in samenwerking met hun
PR-bureau Linden & Barbosa.

Online film / TV Commercial 20”

instore en website

Pers event

mediacoverage

resultaten

In de eerste 10 dagen na livegang van de campagne is al 25% van de hele collectie verkocht.
Een zeer positief resultaat. In maart 2017 verschijnt de volgende collectie in de winkels.

Overzicht