Eigen Fabrikaat

Toggle Menu

Brugman Meer dan mooi

Ontwikkel een geïntegreerde campagne, waarmee Brugman een duidelijker positie inneemt binnen de totale portfolio van DMG en creëer onderscheid t.o.v. de concurrentie. Bouw aan merkvoorkeur zonder het prijselement overboord te zetten.

Brugman_logo

Doelstelling

Brugman moet opnieuw opvallen in het middensegment. Brugman is teveel tussen de andere terecht gekomen en moet er weer opnieuw bovenuit steken.

Doelgroep

De Brugmankoper is primair een vrouw. Spontaan en open van karakter. Ze is een groepsmens en betrokken bij anderen; gezin, familie en buurt zijn belangrijk. Ze is van alle leeftijden; focus 35-50 jaar.

Concept

Iedere Brugman keuken of badkamer ziet er prachtig uit. Maar minstens zo belangrijk: hij past perfect bij je, geeft iedere dag gebruiksplezier omdat we van tevoren samen nadenken over je gewoontes en de daarbij passende ideale opstelling. We helpen ook met scherpe prijzen en regelen de plaatsing van begin tot einde. En dat is mooi. Nee, dat is
“Meer dan mooi”.

TV wordt ingevuld met een “spokesman” en een vrouwelijke  voice-over. Door de dialoog komt de toegevoegde waarde van Brugman optimaal tot zijn recht. Verder wordt het thema en het gevoel van “Meer dan mooi” doorgevoerd in alle middelen. Van magazine tot instore en van print tot online.

TV commercials

Instore POS materiaal

visual

Thema acties

visual

Actie folder

visual

Magazine

visual

Resultaten

We zijn net gestart. De eerste campagnes hebben in sales resultaten boven target gescoord.

Overzicht