Eigen Fabrikaat

Toggle Menu

Hoe wil jij wonen?

Obvion is de afgelopen jaren uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde hypotheekverstrekker van Nederland. Om haar positie geleidelijk uit te bouwen is besloten om de breedte van het aanbod binnen de hypotheekmarkt middels een vervolgcampagne genuanceerder onder de aandacht te brengen.

Obvion_logo

DOELSTELLING

De stijgende lijn van merkbekendheid voortzetten en Obvion’s propositiebekendheid verder verhogen. Met andere woorden: Obvion na de succesvolle eerste campagne neerzetten als hypotheekverstrekker die oprecht geïnteresseerd is in de woonwensen van mensen.

 

DOELGROEP

Als een van de weinige echte hypotheekspecialisten wil Obvion door kleine wijzigingen in haar bewijsvoering aangeven dat ze voor veel doelgroepen een serieuze optie is. In de huidige campagne heeft dat binnen een eenduidig thema geresulteerd in 5 verschillende subgroepen.

– Starters op de woningmarkt zonder stabiel inkomen.

– Doorstromers, huiseigenaren die toe zijn aan een volgende woonstap.

– Mensen met plannen voor collectief bouwen.

– Mensen die een hypotheek willen afsluiten en voor een deel daarvan geld lenen bij familie.

Tevens dient de campagne positief te werken voor de onafhankelijke hypotheekadviseurs die Obvion-producten aanbieden.

Obvion_Eindsuper

CONCEPT

Obvion denkt mee over het realiseren van die mooie droom of een oplossing voor een lastig woondilemma. De scharnierende zin ‘vaak is er meer mogelijk dan je denkt’ vertegenwoordigt de eigenheid van Obvion. Gelijktijdig is de pay-off ‘hoe wil jij wonen’ een uitnodiging om in gesprek te gaan met een onafhankelijke hypotheekadviseur en/of Obvion.

TV COMMERCIALS

ONLINE

visual

RADIO COMMERCIALS

Commercial - Collectief bouwenDownload audio file

Commercial - MetElkaarHypotheekDownload audio file

HUISSTIJL

visual

RESULTATEN

De gerichte inzet van uitingen heeft een meer dan positieve invloed op het stabiel uitbreiden van de portefeuille van Obvion. Hierbij wordt gestuurd op gedoseerde financiële groei van het portfolio en niet per se op een hoger procentueel marktaandeel.

Overzicht