Een nieuwe (gebruikte) auto kopen is leuk. Je valt voor een merk, model of type. Dat is de auto die je wilt hebben. Je bent alert, maar je denkt niet alleen maar aan negatieve zaken wanneer je een dealer binnenstapt. Wel heb je een alerte, positieve houding. Je hebt zin in deze aankoop, je kijkt er naar uit, je hebt er soms voor gespaard, kortom: een auto kopen is leuk. Zeker als je daarbij de hulp van AutoTrack krijgt.
AutoTrack wil merkvoorkeur creëren om zo haar marktleiderschap terug te winnen. AutoTrack onderscheidt zich van andere aanbieders door unieke controle- en verrijkingsbeleid gericht op realiseren van zorgeloze aankoop voor de consument. Ondanks de inzet van verschillende campagnes de afgelopen jaren is dit onderscheidend vermogen nog niet voldoende bekend bij de doelgroep. Door verdieping in de huidige campagne willen we de merkbeleving kracht bijzetten.
Iedereen die bij de zoektocht naar een andere auto objectieve informatie zoekt en degenen die extra begeleiding nodig hebben tijdens deze zoektocht.
We hebben de lijn van de bestaande campagne deels doorgezet, maar ook aangescherpt en opgefrist. De Jack Russel ‘Jack’ staat weer voor het merk AutoTrack. We gaan uit van het inzicht dat een auto kopen leuk is. In de campagne benadrukken we door een positieve manier van formuleren, niet langer vanuit angst. We communiceren stelliger wat Autotrack doet en waar ze voor staat. De campagne bestaat uit de een re-edit van 1 tvc, een preroll, 4 verschillende 1/1 pagina advertenties, 2 radiospots met tag on en design voor div verschillende banners en visuals voor de vernieuwde site AutoTrack.nl.
nijntje is verhuisd
Today's look is Amsterdam
Check Check AutoTrack
Ondernemen op úw manier
Time for… Takeaway.com
Werelddeal Weken & Live High Five
Ik ben goede buur
De Instatrip
Hoe wil jij wonen?
Zeker met je creditcard
Meer dan mooi
Speciaal voor Ziggo klanten